| Студијски програм: Основне академске студије / Професор фиизичког васпитања и спорта | ||||
| Назив предмета: ШКОЛСКО ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ 2 / ОА32 | ||||
| Наставник/наставници: др Вишња Ђорђић | ||||
| Статус предмета: Обавезни | ||||
| Број ЕСПБ: 4 | ||||
| Услов: Нема | ||||
| Циљ предмета
Циљ предмета је да студенте оспособи за програмирање развојно адекватних и безбедних наставних садржаја, као и за креирање подстицајног амбијента за учење. Студенти ће бити оспособљени да наставу реализују у максимално безбедном амбијенту, да мотивишу различите типове ученика, балансирано користе такмичарске и сарадничке активности и задовољавају разноврсне потребе ученика у настави физичког васпитања. |
||||
| Исход предмета
Студент који успешно реализује све предметне обавезе биће у стању да објасни карактеристике раста и развоја у адолесценцији, те импликације по физичко васпитање (одабир развојно прикладних кретних активности, метода и облика рада; безбедност; мотивација и др.), да обезбеди позитивну и подстицајну средину за учење за све ученике, да одабере и користи најефективније дисциплинске и мотивационе стратегије, да балансирано примењује такмичарске и сарадничке активности, да идентификује разноврсне потребе ученика/студената у физичком васпитању и да кроз одговарајуће наставне стратегије, методе и садржаје одговори на њих. |
||||
| Садржај предмета
Теоријска настава Раст и развој деце и младих. Карактеристике развојних периода и импликације по физичко васпитање. Физичке безбедност ученика. Дисциплина на часу физичког васпитања. Мотивација ученика у настави физичког васпитања. Такмичење и сарадња у настави физичког васпитања. Индивидуализација наставе физичког васпитања. Практична настава Примена теоријских знања у пракси. Асистенција наставнику или партнерски рад у вођењу часа. Самостално планирање и реализација наставе, рефлексија сопствене праксе. Упознавање са организацијом живота и рада у школи. |
||||
| Литература
1) Ђорђић, В. (2014). Школско физичко васпитање. Нови Сад: Факултет спорта и физичког васпитања. |
||||
| Број часова активне наставе | Теоријска настава: 2 | Практична настава: 1 | ||
| Методе извођења наставе
Предавања, колоквијуми, консултације |
||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
| активност у току предавања | 10 | писмени испит | 50 | |
| практична настава – вежбе | 30 | усмени испт | ||
| похађање наставе | 10 | тест | ||
| семинар-и | ||||
| Начин провере знања могу бити различити наведено у табели су само неке опције: (писмени испити, усмени испт, презентација пројекта, семинари итд…… | ||||
| *максимална дужна 1 страница А4 формата | ||||
