Педагошка пракса

Студијски програм: МАС – Физичко васпитање, физичка активност и здравље
Назив предмета: Педагошка пракса
Наставник/наставници: Проф. др Борислав Обрадовић
Статус предмета: Обавезни
Број ЕСПБ: 6
Услов: нема
Циљ предмета Циљ предмета је да студенте оспособи за самостално планирање, реализацију и евалуацију наставе и других облика образовно-васпитног рада у склопу предмета Физичко и здравствено васпитање у основној и средњој школи, као и других обавезних и изборних програма које према важећој законској регулативи, може да изводи лице које испуњава услове за извођење наставе из предмета Физичко и здравствено васпитање.
Исход предмета По успешном завршетку курса, студенти ће бити оспособљени да:

Планирају квалитетну наставу полазећи од исхода учења, потреба ученика, материјалних и других ресурсакоје имају на располагању, као и специфичних потреба средине;

Ефективно управљају разредом и реализују наставу и друге облике образовно -васпитног рада; Вреднују постигнуће ученика користећи одговарајуће стратегије и алате;

Путем рефлексивне праксе вреднују и унапређују сопствену праксу.

Садржај предмета

Остали часови:

Планирање, реализација и рефлексија самосталног образовно васпитног рада. Упознавање са радом стручних органа, тимова и педагошког колегијума.

Упознавање са делатношћу установе, евиденцијама и јавним исправама.

Литература

Ayers, S. F., & Sariscsany, M. J. (2013). Fizičko vaspitanje za celoživotnu formu: vodič za nastavnike.

Beograd:Data Status.

Број часова активне наставе Теоријска настава: 0 Практична настава: 0
Методе извођења наставе

Самостални рад уз супервизију наставника и ментора у школи.

Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена Завршни испит поена
Практичан рад 60 Дневник педагошке праксе 40
Начин провере знања могу бити различити наведено у табели су само неке опције: (писмени испити, усмени испит, презентација пројекта, семинари итд……
*максимална дужна 2 странице А4 формата