Студијски програм: Основне академске студије / Професор фиизичког васпитања и спорта | ||||
Назив предмета: ПЕДАГОГИЈА СА ДИДАКТИКОМ / ОА6 | ||||
Наставник/наставници: др Светлана Костовић, др Јована Милутиновић | ||||
Статус предмета: Обавезни | ||||
Број ЕСПБ: 6 | ||||
Услов: Нема | ||||
Циљ предмета
Циљ предмета је овладавање општим знањима из подручја васпитања и образовања као и специфичним знањима из подручја васпитања и образовања у спорту. Акценат је на усвајању основних принципа, метода и средстава васпитног и дидактичког рада и њихове функционалне примене у наставно-спортској пракси. На основу тога студенти ће развити способности анализе и синтезе, самосталног учења, сарадње и комуникације, вођства, организовања и планирања у наставном и наставно-тренажном процесу. |
||||
Исход предмета
Студент који успешно савлада све обавезе из овог предмета треба да поседује опште компетенције из подручја васпитања и образовања свестране личности, да стекне развијене способности за анализу и синтезу, самостално учење, планирање, организовање и комуницирање у настави физичког васпитања, да је оспособљен за стваралачку примену принципа, метода и средстава васпитног и дидактичког рада у настави физичког васпитања, да је оспособљен за самостално праћење савремених достигнућа у развоју педагогије и дидактике. |
||||
Садржај предмета
Теоријска настава Основни педагошки појмови, Подручја развоја личности, Фактори развоја личности, Теорије васпитања, Педагогија као наука, Појам и предмет педагогије и дидактике, Методологија педагошких истраживања у спорту, Васпитни рад у спорту, Основне компоненте васпитања личности у спорту, Васпитање и узраст спортиста, Самоостваривање у спорту, Педагошко умеће тренера, Дидактичке основе тренинга, Дидактички принципи тренинга, Дидактичке методе тренинга. |
||||
Литература
1) Чокорило, Р. (11998). Педагогија спорта, Београд: Виша школа за спортске тренере. 2) Чокорило, Р. (2003). Вриједносне оријентације омладине у вријеме друштвене кризе. Српско Сарајево: Филозофски факултет. |
||||
Број часова активне наставе | Теоријска настава: 5 | Практична настава: 0 | ||
Методе извођења наставе
Предавања, колоквијуми, консултације |
||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања | 10 | писмени испит | 60 | |
практична настава | усмени испт | |||
колоквијум-и | 20 | тест | ||
семинар-и | 10 | |||
Начин провере знања могу бити различити наведено у табели су само неке опције: (писмени испити, усмени испт, презентација пројекта, семинари итд…… | ||||
*максимална дужна 1 страница А4 формата |