Студијски програм: МАС – Физичко васпитање, физичка активност и здравље | ||||
Назив предмета: Научно истраживачки рад у физичком васпитању, фитнесу и здрављу | ||||
Наставник/наставници: Проф. др Патрик Дрид, Асис. Никола Тодоровић | ||||
Статус предмета: Обавезни | ||||
Број ЕСПБ: 5 | ||||
Услов: нема | ||||
Циљ предмета
Стицање основних теоријских и практичних знања о методологији научно-истраживачког рада. Разумети и знати објаснити основе методологије истраживачког рада у подручју физичког васпитања, физичке активности и здравља. Разумети логику научно-истраживачког рада. |
||||
Исход предмета
Након завршетка овог студијског програма, студенти треба да знају: Кључна питања у истраживачким методама. Технике прикупљања података. Квалитативне технике анализе података. Квантитативне технике анализе података Студенти знају начела истраживања и статистику за спортске науке и здравље. Буду оспособљени да конципирају и воде пројекат научног истраживања, као и да напишу и одбране мастер рад. |
||||
Садржај предмета
Теоријска настава Недеља 1 Процес истраживања 1; Природа и сврха истраживања 2; Разумевање процеса истраживања. Недеља 2 Преглед литературе, читање и процена извештаја о резултатима истраживања. Недеља 3 Развој плана истраживања, етничка питања у истраживању. Недеља 4 Избор истраживања. Узроковање. Недеља 5 Врсте и типови истраживања, описна истраживања. Квалитативна истраживања. Недеља 6 Мета-анализа. Недеља 7 Историјска а и акциона истраживања. Недеља 8 Анализа података. Недеља 9 Дескриптивна статистика. Недеља 10 Инференцијалне анализа података. Недеља 11 Мерење у истраживању. Недеља 12 Писање и извештавање. Недеља 13 Развој предлога истраживања. Недеља 14 Писање извештаја истраживања. Недеља 15 Закључак
Практична настава Практична настава од 1-15 недеље, прати недељни тематски план теоријске наставе. |
||||
Литература
Ted Baumgartner, Larry Hensley (2012). Conducting & Reading Research In Kinesiology. Mcgraw-Hill. Jerry R. Thomas, Jack K. Nelson, Stephen J.Silverman (2005). Research Methods in Physical Activity-5th Ed. Champaign, IL: Human Kinetics. |
||||
Број часова активне наставе | Теоријска настава: 1 | Практична настава: 1 | ||
Методе извођења наставе
Предавања, е-учење, самосталан рад студената, менторски рад, консултације с наставником. Заједничко или групно решавање постављених проблема и закључивање. |
||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања | 30 | писмени испит | ||
практична настава | усмени испит | 40 | ||
колоквијум-и | 20 | ………. | |
семинар-и | 10 | ||
Начин провере знања могу бити различити наведено у табели су само неке опције: (писмени испити, усмени испт, презентација пројекта, семинари итд…… | |||
*максимална дужна 2 странице А4 формата |