Студијски програм: Основне академске студије – Дипломирани професор физичког васпитања и спорта | ||||
Назив предмета: KОМУНИКАЦИОНЕ ВЕШТИНЕ У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ | ||||
Наставник/наставници: Проф. др Маја Батез | ||||
Статус предмета: Изборни | ||||
Број ЕСПБ: 4 | ||||
Услов: Нема | ||||
Циљ предмета је побољшати наставничке способности, тј., карактеристична понашања током држања наставе унапређујући директну комуникацију са ученицима и свим другим субјектима – праћењем променљивих обележја појединца у сврху оптималног учења и напредовања наставника и ученика. | ||||
Исход предмета
Студент који успешно реализује све предметне обавезе биће оспособљен да дефинише и демонстрира адекватне облике понашања током наставе, води дијалог и унапреди инструкције коришћењем променљивих параметара личности, идентификује план за унапређење опажања током наставе, наведе када и где је потребно развити наставну екпертизу и разуме зашто је континуирано учење важно кроз аспект комуникационих компетенција. |
||||
Садржај предмета
Теоријска настава Како комуницирати, сарадња ученик – наставник, Комуникација између наставника и ученика, Посматрање ради увида у вештину и изградња самопоуздања, Понашања приликом држања наставе, наставник – ученик, Посматрање присуства вештина и самопоуздања, Стратегије за унапређење комуникације у настави, Ефикасни и искусни наставници, добри комуникатори, О наставницима експертима, Активности за усвршавање комуникационих вештина, Промишљање, самооцењивање, позитивне промене, Комуницирање ради учења и напредовања, Портфолији, вештина комуникације, Целоживотно учење, Сарадња, комуникација, посегнути даље због боље сарадње, Професионализам, Комуникације за потребе запошљавања. |
||||
Литература:
Обавезна литература: Петровић, С.Д. (2019). Умешност комуницирања. Clio. 1) Препоручена литература: Lehman, C.M., & DuFrene, D.D. (2015). Poslovna komunikacija. Data Status Thomas, K.T., Lee, A.M., & Thomas J.R. (2008). Metode fizičkog vaspitanja za nastavnike u osnovnoj školi. Data Status. |
||||
Број часова активне наставе | Теоријска настава: 2 | Практична настава: 0 | ||
Методе извођења наставе
Предавања, вежбе, колоквијуми, консултације |
||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
Активност у току предавања | 20 | Усмени испит | 30 | |
Колоквијуми (4) | 50 | |||