Студијски програм: Докторске студије из области спорта и физичког васпитања | ||||
Назив предмета: Иновације у педагогији спорта и физичког васпитања | ||||
Наставник: проф. др Маја Батез | ||||
Статус предмета: Изборни предмет | ||||
Број ЕСПБ: 10 | ||||
Услов: нема | ||||
Циљ предмета је усвајање и побољшање педагошких компетенција наставника кроз упознавање са иновативниим приступима и тренутним теоријским и практичним достигнућима из области педагогије спорта и физичког васпитања. | ||||
Исход предмета
Студент који успешно реализује све предметне обавезе биће оспособљен да дефинише, прикаже и развија савременије (иновативније) професионалне вештине у педагогији спорта и физичког васпитања. |
||||
Садржај предмета
Теоријска настава Хуманистичко – педагошка концепција васпитања, Основе саморазвијања и васпитања, Педагогија спорта и физичког васпитања, Значај етике у настави физичког васпитања, Иновације у педагошком приступу – дигитални свет, Изазови дигиталног доба и савремено образовање, Педагог – наставник – тренер – иновативни приступи, Дигитално доба у педагогији спорта и физичког васпитања, Дигиталне компетенције наставника и тренера, Савремене технологије у педагогији спорта и физичког васпитања, Тимски рад, Педагошка радионица, Потреба за иновацијама и додатним усавршавањем наставника и тренера, Приказ иновативних приступа, Приказ иновативних приступа. |
||||
Литература
1. Круљ, Р., Качапор, С, Кулић Р. (2002). Педагогија. Београд: „Свет Књиге“. 2. Вилотијевић, М. (2000). Дидактика. Београд: „Научна Књига“ и Учитељски факултет. 3. Сандо, Д. (2019). Основи православне педагогије: Православни богословски факултет, Београд. 4. Иновације у настави – часопис за савремену наставу. Учитељски факултет, Универзитет у Београду. 5. Педагогија – часопис Форума педагога. 6. Innovations in Education and Teaching International Јоurnal 7. Physical education and sport pedagogy – Routledge 8. Technology, Pedagogy and Education. Routledge
|
||||
Број часова активне наставе | Теоријска настава: 2 | СИР: 6 | ||
Методе извођења наставе
Предавања, консултације. |
||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања | 30 | писмени испит | ||
активност у току вежби | 20 | усмени испит | 50 | |
колоквијуми (4) | – | – |