Глобализација и брендинг

Студијски програм: Докторске студије из области спорта и физичког васпитања
Назив предмета: Глобализација и брендинг
Наставник/наставници: др Небојша Максимовић
Статус предмета: Изборни
Број ЕСПБ: 10
Услов: Нема
Циљ предмета

Тренд глобализације захтева свеобухватни приступ организацији, управљању и пословним активностима, уз праћење интернационалног културалног контекста спорта. Сходно томе, овај предмет има за циљ да омогући студентима боље схватање међународних односа у светској спортској индустрији. На тај начин, студенти ће бити упознати са структуром управљања у међународном спорту, стратегијама у спортском маркетингу, брендингу, спортским медијима, организацији спортских догађаја на различитим нивоима, као и спортском туризму.

Исход предмета

Студенти ће имати прилику да развију компетенције које су значајне за боље интеркултурално деловање и успех у глобалној спортској индустрији. Затим, предмет даје прилику студентима да науче о пословној пракси у међународном спорту, и упознаје их са оквиром стратешког и потпуног управљања.

Садржај предмета

Теоријска настава

1. недеља – Глобална спортска индустрија: историјске перспективе, 2. недеља – Спорт у Северној Америци, 3. недеља – Спорт у Латинској Америци, 4. недеља – Спорт у западној Европи, 5. недеља – Спорт у источној Европи, 6. Спорт у Африци, 7. недеља – Спорт у арапском свету, 8. недеља – Спорт у Океанији, 9. недеља – Спорт у североисточној Азији, 10. недеља – Спорт у Јужној Азији и Југоисточној Азији, 11. недеља – Управљање спортским брендовима, 12. недеља – Изградња спортских брендова, 13. недеља – Мобилност спортских брендова, 14. недеља – Коришћење спортских брендова, 15. недеља – Поновно осмишљавање и редизајнирање спортских брендова.

Литература

1.      MacIntosh, Е., Bravo, G., Li, M. (2019). International Sport Management / Edition 2. Human Kinetics Publishers.

2.      Stavros, C., Smith, A. C.T. (2020). Sport Branding Insights, 1st Edition. Routledge.

Број часова  активне наставе Теоријска настава: 2 Практична настава:
Методе извођења наставе
Оцена  знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена

 

Завршни испит поена
активност у току предавања 20 писмени испит 40
практична настава   усмени испит 20
колоквијум-и 20 ……….  
семинар-и      
Начин провере знања могу бити различити наведено  у табели су само неке опције: (писмени испити, усмени испт, презентација пројекта, семинари итд……
*максимална дужна 2 странице А4 формата