Студијски програм: Докторске студије из области спорта и физичког васпитања | ||||
Назив предмета: Глобализација и брендинг | ||||
Наставник/наставници: др Небојша Максимовић | ||||
Статус предмета: Изборни | ||||
Број ЕСПБ: 10 | ||||
Услов: Нема | ||||
Циљ предмета
Тренд глобализације захтева свеобухватни приступ организацији, управљању и пословним активностима, уз праћење интернационалног културалног контекста спорта. Сходно томе, овај предмет има за циљ да омогући студентима боље схватање међународних односа у светској спортској индустрији. На тај начин, студенти ће бити упознати са структуром управљања у међународном спорту, стратегијама у спортском маркетингу, брендингу, спортским медијима, организацији спортских догађаја на различитим нивоима, као и спортском туризму. |
||||
Исход предмета
Студенти ће имати прилику да развију компетенције које су значајне за боље интеркултурално деловање и успех у глобалној спортској индустрији. Затим, предмет даје прилику студентима да науче о пословној пракси у међународном спорту, и упознаје их са оквиром стратешког и потпуног управљања. |
||||
Садржај предмета
Теоријска настава 1. недеља – Глобална спортска индустрија: историјске перспективе, 2. недеља – Спорт у Северној Америци, 3. недеља – Спорт у Латинској Америци, 4. недеља – Спорт у западној Европи, 5. недеља – Спорт у источној Европи, 6. Спорт у Африци, 7. недеља – Спорт у арапском свету, 8. недеља – Спорт у Океанији, 9. недеља – Спорт у североисточној Азији, 10. недеља – Спорт у Јужној Азији и Југоисточној Азији, 11. недеља – Управљање спортским брендовима, 12. недеља – Изградња спортских брендова, 13. недеља – Мобилност спортских брендова, 14. недеља – Коришћење спортских брендова, 15. недеља – Поновно осмишљавање и редизајнирање спортских брендова. |
||||
Литература
1. MacIntosh, Е., Bravo, G., Li, M. (2019). International Sport Management / Edition 2. Human Kinetics Publishers. 2. Stavros, C., Smith, A. C.T. (2020). Sport Branding Insights, 1st Edition. Routledge. |
||||
Број часова активне наставе | Теоријска настава: 2 | Практична настава: | ||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена
|
Завршни испит | поена | |
активност у току предавања | 20 | писмени испит | 40 | |
практична настава | усмени испит | 20 | ||
колоквијум-и | 20 | ………. | ||
семинар-и | ||||
Начин провере знања могу бити различити наведено у табели су само неке опције: (писмени испити, усмени испт, презентација пројекта, семинари итд…… | ||||
*максимална дужна 2 странице А4 формата |